Išbandyta dieta: tryliktoji diena

Posted by Geras Receptas on Lie 12, 2010 in Skani dieta |

trylikta Tai pirmoji diena, kuomet paprasčiausiai mokinsimės stabilizuoti svorį. Patariama vartoti kuo daugiau Viduržemio jūros regionui priskiriamų patiekalų. Juose dažnai naudojama daug vaisių, daržovių, grūdų, alyvuogių aliejaus, jogurto ir žuvies. Racione turėtų būti 40% angliavandenių, 30% baltymų ir 30% riebalinio maisto (riebios žuvies, alyvuogių aliejaus). Daržovių ir vaisių valgyti galite kiek tik norite, tačiau būtina išgerti 3 litrus vandens su citrinų sultimis.

Pusryčiai. Pasimėgaukite indeliu dribsnių su jogurtu ir uogomis.

Pietūs. Pateikiamos Graikiškos salotos, tačiau juk jau praėjo 12 dienų, galite pasimėgauti savo mėgstamiausiomis salotomis!

Vakarienė. Nedidelė lėkštė spagečių su jūros gėrybėmis. Galite 100 g spagečių derinti su šiek tiek lašišos, o galbūt ir krevetėmis. Jūsų teisė rinktis.

Parašykite atsakymą

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>