Orkaitėje kepta kiaušinienė savaitgalio pusryčiams

Posted by Geras Receptas on Spa 28, 2011 in Užkandžiai, Vakarienei |

Paprasta kiaušinienė neįdomu. O sako, sveika ir ją valgyti kartais reikia. Tai kad būtų smagiau ją valgyti, siūlau labai paprastą, bet labai puikų receptą. Beje, nemanykit, kad jei paprastai kiaušinienę valgote iš dviejų kiaušinių, kad ir čia Jums prireiks dviejų. Vos sudorosite vieną porciją :)

Kiausiniene kitaip

4 valgytojams prireiks:
4 kiaušinių;
100 g rūkytos lašišos;
100 g šaldytų žirnelių;
svogūno (arba poro, jei turit po ranka);
150 ml riebios grietinėlės;
mėgiamų prieskonių.

Orkaitę įkaitinkite iki 200 laipsnių. Pasiruoškite indelius. Keturis mažus kepimo indelius (maždaug 250 ml talpos) ištepkite sviestu. Smulkiai supjaustykite svogūną arba porą. Pakepinkite svieste/aliejuje kokias 7 minutes, kol suminkštės. Suberkite šaldytus žirnelius, pamaišykite ir supilkite grietinėlę. Porą minučių pakaitinkite, kol grietinėlė pradės tirštėti ir nukelkite nuo ugnies. Galite pagardinti mėgstamomis žolelėmis ar kitais prieskoniais. Kol visas šitas skanumynas vėsta, smulkiai supjaustykite rūkytą lašišą.
į kiekvieną kepimo indelį dėkite po maždaug 2-3 šaukštus svogūnų ir žirnelių masės. Ant viršaus sudėkite lašišos gabalėlius. Tada į kiekvieną indelį įmuškite po kiaušinį (kuo atsargiau tą darysite, tuo gražesnį kiaušinį indelyje turėsite). Kiekvieną kiaušinį “aprėminkite” likusiais žirneliais su svogūnais – išdėliokite aplink. Indelius sudėkite į gilią kepimo skardą, iki pusės pripilkite verdančio vandens. Tada viską įdėkite į orkaitę ir palikite ten 15 minučių. Iškepusios kiaušinienės indelius ištraukite iš vandens ir patiekite su daržovėmis. Arba valgykite vienus – daržovių ten ir taip pakankamai nemažai :)

Žymos:, ,

Parašykite atsakymą

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>